sâmbătă, 11 iunie 2016

Obosita si cu zambetul pe buze, ne luam la revedere printr-un tipat

Ne intalnim, dupa ce ne-am intersectat si am schimbat multe cuvinte.
El, venit direct din New York, eu atrasa de zambetul lui. Innoptam impreuna la el. O casa imensa pe 2 etaje. A fost o noapte impresionanta.
Ne-am simtit atat de bine ca am vorbit ceva vreme despre cum a fost sexul. Ne trezim dimineata pe la 11, bem cafeaua si parca nu mai voiam sa incepem nimic. Ne priveam intens. Ni se derulau momente din timpul noptii. A fost perfect!

Aveam treaba si am zis sa ne despartim pentru cateva ore macar. Pe drum, cat ma ducea inspre casa, mi-am dat seama ca am de dus la cumparaturi, voiam sa ma simt rasfatata. Ii spun sa ma lase la mall si brusc se enerveaza. Cum mi-am schimbat asa brusc planurile, se intreaba el?
Ulterior, crezand am alta intalnire, opreste masina aproape de casa si urla sa cobor.

Isi da seama ca a gresit, dar prea tarziu. Mi-am spus: Amy, tu nu meriti ca un barbat sa tipe la tine si sa nu te asculte si asa ne-am despartit brusc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu