joi, 14 aprilie 2016

El vine si pleaca, si tu ramai cu tine

Tu, o femeie inteligenta, de ce vrei sa ai asteptari sa faca el, sa iti dea el, sa te limitezi la el?

Mi-au trebuit ani muulti si inca mai am mici scapari sa accept ca nu trebuie sa ma formez in functie de cineva anume, ca nu trebuie sa fiu altfel cand un barbat apare in viata mea, ca nu trebuie nici macar sa imi pun mai mult ruj pentru el, doar daca simt eu nevoia sa fac acest lucru.

Daca vreau sa fiu eu si sa ma pastrez pe mine trebuie sa imi cer doar mie acordul de a face lucruri.

Trebuie sa eu bine cu mine, ca sa scap de suferinte "fabricate".

Si el se poate schimba la un moment dat si tu nu o sa mai tii pasul cu el si atunci te poti declara deja o femeie abandonata chiar de tine insati. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu